lauantai 16. marraskuuta 2013

Rakastan syksyn pimeyttä...

Huomenta!

Ihanaa viikonloppua teille kaikille!

Olen joka aamu yrittänyt postata tänne pieniä tulkintoja, mutta on tapahtunut jokin virhe ja kirjoitukseni ovat kadonneet taivaan tuuliin.

Nyt laitan jotain erilaista.

http://www.nelonen.fi/ohjelmat/vain-elamaa/1265679-jakso-1-maarit-hurmerinnan-vahva-kullanhuuhtoja-salpaa-hengityksen

"Rakastan syksyn pimeyttä
Rakastan talvipakkasta
Rakastan myrskyisiä öitä
Rakastan lumisadetta

Ja tähtitaivaan
alla näky umalainen muistuttaa
kuinka onnekas maa onkaan
kun sen nähdä saa

En enää kärsi
En huoli
En pelkää
En halaja lisää surua

Huuhtelen kultaa
mun vaskoolissa
En nää vielä yhtäkään murua

Elämän polkua ja valtateitä
on avarin katsein kuljettu

Vuodatettu kyyneleitä
ja silmiä suljettu

En enää kärsi
En huoli
En pelkää
En halaja lisää surua

Huuhtelen kultaa
mun vaskoolissa
En nää vielä yhtäkään murua

Elämän polkua ja valtateitä
on avarin katsein kuljettu

Vuodatettu kyyneleitä
ja silmiä suljettu

Rakastan yksinkertaisuutta
ja rytmiä meidän retkessä
Tulevaisuudelta toivon uutta
mut elän vain tässä hetkessä

Kotona oottaa lämmin liesi
ja naiseni pienokaisineen
Vanha piha koivu palaa
savuksi ilmoihin

Vielä mun kultani hippusia
huuhtelen mailta koskissa
Ja kaikista suurimman aarteeni nään
punana lastemme poskissa

Kun noutaja saapuu hakemaan mua
valkoiseen valtakuntaansa
Toivon haudallani
laulettavan tätä laulua"

ILOA, VALOA ja RAKKAUTTA! Nautitaan viikonlopusta!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3 Se ilahduttaa aina :-)