sunnuntai 29. kesäkuuta 2014

SYVÄ

Tämän päivän haastesanana toimii SYVÄ.

Tää on niin syvältä- tulee ensimmäisenä mieleeni. Tällä hetkellä mieleni on ristiriitainen. Tää ei oo nyt syvältä, mutta vähän kahden vaiheilla ollaan, lähteäkö- vai jäädä. Meillähän on siis mökkiprojekti tänä kesänä. Olen mökillä. Tämä on varsin uusi juttu sekä minulle että Maljojen Ritarille. Tulimme riemusta puhkuen tänne perjantaina ja nyt sunnuntaiaamupäivänä olen ihan valmis lähtemään kotiin. Miksi?

On pilvistä ja sataa vettä hiljakseen. Oloni on jotenkin klähmäinen, likainen ja rähjääntynyt. Kävin pienellä lenkillä, mutta eipä se huvittanut minua eikä koiraa. Maljojen Ritari nukkuu, kuten aina, pidempään kuin minä. Niinpä olen jo tehnyt tyypillisimmät aamutoimet. Jälleen kerran.

Olen kyllästynyt tähän tavaroiden roudaamiseen. Se on SYVÄLTÄ. Erityisesti olen kurkkuani  myöden täynnä jääkaappeja. Juhannuksen jälkeen ärsyttävintä oli tyhjentää mökkijääkaappia ja viikon päästä taas täyttää se. Avonaisia paketteja, juustoja, voimariineja...voi jeesus!!!Anna mun kaikki kestää. Mutta kun köyhän ei ole varaa heittää ruokaa pois.

Tämä kirjoitus on syvältä. Yhtä syvältä kuin mökkikaivomme. Eipä ole naapureita näkynyt hakemassa juomavettä. Kaivo on syvä kuin mikä. SYVÄ!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3 Se ilahduttaa aina :-)