sunnuntai 21. huhtikuuta 2024

Kevätmasennus, päivä 5

 Päivä 5. PERJANTAI

Aamu herätti minun auringon säteillään. Tunsin syvää väsymystä, mutta nousin ylös ja keittelin kahvia. Luin lehteä ja tein muut aamurutiinit.

Olin vielä tietokoneella ja hörpin kahviani kun Tiina soitti. Tiina on sellainen, että hän soittelee minulle usein ja puhuu vain itsestään. Olen hänestä varmaan joskus kertonutkin. En edes aina vastaa hänelle. Noh, nyt oli joku mielenhäiriö ja vastasin hänelle.

Hän jutteli minulle melkein tunnin, samalla kun lenkkeili, tottakai. Kaikki hyöty irti. Mitään hän ei kysynyt voinnistani vaikka tietää tilanteen. Itseasiassa kun kerroin hänelle mikä minulla on, hän sanoi VOI ETTÄ ja jatkoi omien juttujensa kertomista.

Noh, tämän puhelun jälkeen olin ihan loppu. Meni taas itkeskelyksi jne. Loppujen lopuksi käperryin sohvalle viltin alle ja nukuin koko päivän. En usko että Tiina oli tässä pääsyynä, olinhan muutenkin väsynyt....Että en minä kunnossa ole. Eli nukuin melkein koko perjantain.

Päivän onnistumiset:

- Jaksoin katsoa huomisen reissun vaatteet ja eväät valmiiksi.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3 Se ilahduttaa aina :-)