keskiviikko 21. joulukuuta 2016

Lanttien Yhdeksän!

Huomenta!

Tänään kaipaan vaihtelua! Pakko kaivaa Bohemian kissakortit esiin ja katsoa sieltä päivän teema.

Ja voi, miten se ilahduttaakaan!

LANTTIEN YHDEKSÄN:


- materaalista hyvinvointia
- mukavuus, tyytyväisyys
- hienostunut ja etuoikeutettu elämäntapa
- riippumattomuus ja omavaraisuus
- saavuttaa sivistynyt elämäntapa
***
Erityisesti minua ilahduttaa tämä kaunis kuva positiivisen sanoman lisäksi. Punarinta on yksi suosikkilinnuistani ja olen yrittänyt sitä joskus valokuvata itsekin. Kultaiset enkelit ovat valkoisen kauniin kissan edessä, takana niitty viheriöi ja iso talo näkyy. On vaurasta, kuten kortti kertoo.

Alkuviikon Torni on horjunut ja horjuttaa vieläkin. Olen saanut tietää yllättäviä asioita tilanteestani, ja se todellakin tekee muutosta tulevaisuuteen. Ja uskon että se on hyvä asia.

Miten sinulla sujuu jouluvalmistelut?

Minulla ei mitenkään. Ei yhtään mitenkään. Se on tässä nyt pienoinen ongelma. Ehkä otan härkää sarvista kiinni TÄNÄÄN, eilen en vielä kyennyt. Ei ole yhtään joulufiilistä kun elelee tässä hernerokkasumussa. En aio stressata siivouksesta, perussiivous ja sitten koristeet esiin. Kuusi pitää hankkia ja sitten pitää psyykata itsensä tuonne kauppahelvettiin. Onneksi olen laatikot tehnyt jo etukäteen, nyt voin keskittyä muiden ruokien tekemiseen. Minulla on aaton aatto vapaa, ehkä minä sitten sen joulun valmistelen :-) Viimeistään silloin, ihan oikeasti!

Mukavaa päivää Sinulle!


1 kommentti:

Kiitos kun kommentoit <3 Se ilahduttaa aina :-)